Å fan..då kanske det inte var så lyckat..hehe..men testa en annan suzukiförsäljare då? Men ligger inte den där Volvon här på garaget? Finns iaf nån i liknande färg?!
Å fan..då kanske det inte var så lyckat..hehe..men testa en annan suzukiförsäljare då? Men ligger inte den där Volvon här på garaget? Finns iaf nån i liknande färg?!
japp den finns på garaget.org har pm:at o skrivt men han tycks inte villja dela med sig av färg koden,
Ja, då är det den..hehe..såg att nån frågat han om färgkoden förut..men han verkar vrång på den biten =/ jag delar gärna med mig med min färgkod om nån vill ha! =P
Ja, då är det den..hehe..såg att nån frågat han om färgkoden förut..men han verkar vrång på den biten =/ jag delar gärna med mig med min färgkod om nån vill ha! =P
hehe, ja han värkade ut det, har även bett folk på tpc (turbo performance club) höra med han men han är snål på den biten ;D Katamaso har också den lacken på sin gammla a4:a , men han kunde tyvärr inte koden får fara åt veckan till någon lackerare dom borde kunna ta fram orginal färg koden, annars om ngn kan den så skulle jag värkligen uppskatta om ngn delade med sig
Nya ägaren har ju den här på garaget..men kunde inte katasmo den så kan nog inte han heller =/ jobbade på en lackfirma i somras..hade du sagt till då kunde jag kanske ta´tt reda på det då ifall jag hittade den i nån pärm eller i datorn..men nu är det lite sent =/
Nya ägaren har ju den här på garaget..men kunde inte katasmo den så kan nog inte han heller =/ jobbade på en lackfirma i somras..hade du sagt till då kunde jag kanske ta´tt reda på det då ifall jag hittade den i nån pärm eller i datorn..men nu är det lite sent =/
tackar iaf för visat intresse av hjälp
Jag får helt enkelt försöka fortsätta leta Lycka till med bilen, mvh daniel
Nya ägaren till A4an kan kontakta en färgbutik, den kan läsa av lacken, vilken färg det är och blanda den.... En polare fick göra det på sin GSi... Dock blev den inte riktigt hundra då men jag skulle gissa att det beror på dåligt underarbete eller otur... Men det är inte alltid de lyckas heller på första försöket och då får man bryta ny färg... Det är många showlacker som kommit till på det viset att lackeraren bar blandat lite olika färger, kollat hur den har blivit och sedan lackat... dvs inga som helst orginalfärger
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Nya ägaren till A4an kan kontakta en färgbutik, den kan läsa av lacken, vilken färg det är och blanda den.... En polare fick göra det på sin GSi... Dock blev den inte riktigt hundra då men jag skulle gissa att det beror på dåligt underarbete eller otur... Men det är inte alltid de lyckas heller på första försöket och då får man bryta ny färg... Det är många showlacker som kommit till på det viset att lackeraren bar blandat lite olika färger, kollat hur den har blivit och sedan lackat... dvs inga som helst orginalfärger
Förra ägaren till den (som lackade den) kunde inte ens koden, nya ägaren har inte svarat då jag försökt nå han
Nä men han kunde säkert inte koden för att den va blandad av honom själv.. dvs att det inte är någon standard färg... Därför kan man kontakta en färghandel som kan analysera lacken..
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Visa upp bilden för någon lackfirma så gör dom färgen åt dig? Dom borde kunna gå efter en bild.
det är ganska svårt att gå efter bild, eftersom ljuset kan ljuga ganska mkt, men har iaf hittat färgkoden nu, ska bara få fram ett ca pris på liter pris om det inte är på tok för dyrt så blir det ny lack nästa månad