3240
Sök

Nu är det dags för julbord och värt att veta.

582 Inlägg
10 december 2007
Hej igen! jag har nu inmundigat ett förträffligt julbord, som orsakade lite granna magbesvär. Men vad att vänta när man trycker i sig för 3 dar framåt! big_smile Men jag känner ingen magsjuka på ingång!
Så Hotell Scheele får 5 Rattmuffar! big_smile

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

393 Inlägg
10 december 2007
bmx skrev:
godaste julbordet är fan på birka de smile
mmm julbord,gaaaaaa..........

Ja dom har jävligt bra julbord åkte mä dom i helgen kanon bra mat å ja lever än...

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

RE-雨宮
481 Inlägg
10 december 2007
Frågan är ju hur många som verkligen mår dåligt av julborden man äter ute.
Jag har gjort det flera gånger och det har aldrig hänt något.
Folk idag är ju rädda för allt, och varje dag är det farligt att äta det ena eller det andra..

Om man slår ihop allt farligt som man inte ska äta, och adderar allt man ska äta för att gå ner i vikt, slippa cancer osv. Så blir kontentan: Ät lite av allt, och det är ju ett julbord perfekt för!

Jag räds inte, och kommer heller inte att bli sjuk.

RE-Amemiya Kitted FD3S

Rakapparat
301 Inlägg
10 december 2007
Vi brukar åka på 2 julbord med jobbet. ett som företaget betalar och ett som vi betalar med ekerö linjen. jag har för mej att julbordet är bra där hmm lite svårt att beskriva när vi äter julbord kl 12 och man börjar dricka på bussen dit kl 07 smile

2 594 Inlägg
10 december 2007
åt julbord i går och satan va gott sundsvall finest svartviks herrgård 850kr för två + dryck
satan va go mat va defenetivt bra behandlat inget som legat framme hela dan eftersom dom har olika sittningar två per dag, 15 och 18 godast va nog rökta laxen och björnköttet

Sök