Tjenare alla garagare.. skulle behöva lite hjälp med en låda till en Rockford fosgate p3 10 " bas.. den ska sitta i en golf å ska väll spela de mästa musik.. gärna nå mått på lådan om nån kan fixa de skulle vara bra som fasen.
16l sluten var det jag hittade om lådtips efter lite snabbt googlande iaf. Sen får du väl skissa lite och hitta lämpliga mått på lådan. Ett tips är att använda google sketchup, mkt smidigt skissprogram
Har för mig att den basen vill ha 55L i en portad låda om jag inte minns helt fel. Portlängd och liknande har jag ingen aning om men en uträkning ska dom som du köpt basen av kunna fixa åt dig.
hejsan kan inte brl hjälpa dig med en ritning du bor ju i borlänge fins inte dom där anars så ska det nog vara sluten till den basen som ogge skrev brukar vara sluten till rf p series basar:cool:
Har för mig att den basen vill ha 55L i en portad låda om jag inte minns helt fel. Portlängd och liknande har jag ingen aning om men en uträkning ska dom som du köpt basen av kunna fixa åt dig.
De är en polare som ville ha hjälp med en låda så då frågade han mig å jag är inte så bra på probox så tänkte höra här istället
De är en polare som ville ha hjälp med en låda så då frågade han mig å jag är inte så bra på probox så tänkte höra här istället
Leta reda på basens olika parametrar och skicka till drönirettab så ger han dig nog ett svar rätt så snabbt : ) Han är garaget kung på lådor och uträkningar i alla dess former. All hail batterinörden !