4583
Sök

taklucka 740

Stövarn
225 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
har rivit takluckan på min 740 men när jag nu har satt ihop den så när jag vevar tillbaka takluckan för att sätta fast skruvarna så går inte takluckan tillbaka och rälsen värkar följa med takluckan bakåt:S vet inte vad det är för skruv eller nå som håller i den för har bara rört intsällningarna och inget mer.
önskar svar så fort som möjligt,
mvh niklas

Jag såg ljuset i tunneln men det var visst tåget

Stövarn
225 Inlägg
12 december 2007
Trådstartare
Ekbl0m skrev:
har rivit takluckan på min 740 men när jag nu har satt ihop den så när jag vevar tillbaka takluckan för att sätta fast skruvarna så går inte takluckan tillbaka och rälsen värkar följa med takluckan bakåt:S vet inte vad det är för skruv eller nå som håller i den för har bara rört intsällningarna och inget mer.
önskar svar så fort som möjligt,
mvh niklas

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
huh?
10 427 Inlägg
13 december 2007
Låter inte speciellt roligt, tror min taklucka på GLEn har råkat ut för samma sak eller nåt.
Går inte att öppna bakåt, bara upp i vent-läget. Men jag har ju inte ens plockat av den tongue

Stövarn
225 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
steifan skrev:
Låter inte speciellt roligt, tror min taklucka på GLEn har råkat ut för samma sak eller nåt.
Går inte att öppna bakåt, bara upp i vent-läget. Men jag har ju inte ens plockat av den tongue

okok fick igång den igår bara lite fin lir kvar. det berode på att skenorna inte låg i hakarna längst bak under taket, sen var det väll lite våld också:P gick fin fint då:D

Stövarn
225 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
fick ihop skiten nu men är som ett "läckage" i mitten på takluckan i bak kanten ca 1 dm stort. vet inte vad som kan vara fel för listen sitter som den ska och takluckan ligger slätt med taket.
man känner att det blåser luft igenom där om man slår på fullt på fläkten.
någon som vet vad det är för fel?

Lindahls Gräv AB
716 Inlägg
14 december 2007
Ekbl0m skrev:
fick ihop skiten nu men är som ett "läckage" i mitten på takluckan i bak kanten ca 1 dm stort. vet inte vad som kan vara fel för listen sitter som den ska och takluckan ligger slätt med taket.

Det är nog bara lite fin inställningar tror jag

Stövarn
225 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Rooth07 skrev:
Ekbl0m skrev:

Det är nog bara lite fin inställningar tror jag

nja vet inte det är ju tätt på sidorna, skjuter jag bak takluckan mer så tar den i taket:S

Sök