4661
Sök

Hur spelarlådan bäst i en Golf II?

733 Inlägg
10 december 2007
Trådstartare
Hej.

Har en Solo x 18" som ska kopplas in i min Golf II... Jag undrar om det är någon som har koll på hur man ska rikta basen för att få bäst ljud både i bilen och utanför bilen? Lådan ska vara på 280 Liter och portad.

Tack för hjälpen

M.v.h. Emil

297 Inlägg
11 december 2007
får du in en 280 liters låda i skuffen ? jag gjorde en 287liters låda i en A4:a , o den tog upp   HELAskuffen tongue   ....... spelandes uppåt mot taket bör den spela högst .

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
11 december 2007
Borde spela absolut bäst om du viker sätet o spelar framåt...

2 911 Inlägg
11 december 2007
Uppåt ger bäst ja.

Men varför det ska låta bra utanför bilen förstår jag inte, att det låter utanför bilen är ett misslyckande i bygget och medför att du tappar ordentligt med tryck i bilen istället.

733 Inlägg
13 december 2007
Trådstartare
jag ska inte ha baksätet för er som inte förstod det...baslådan ska stå där istället.... ja anledningen till att det ska låta bra utanför bilen är för att folk blir imponerade som står utanför.. men om jag har baslådan precis bakom mig hur borde lådan vara riktad? för att prestera bäst i bilen då? men jag vill dema också därför hade det vatt trevligt om det hördes grymt utanför bilen..

M.v.h. Emil

www.rallyshop.se
551 Inlägg
13 december 2007
Behöver du nog inte oroa dig över när du kör med en solo x. Men är lådan felbyggd så kan ju den basen även låta illa! Jag hade buggt lådan från golv ill tak sen satt stegen lita snyggt bakom!! / Jocke:D

www.rallyshop.se
Bälten, Stolar, Rattar, R-Däck, Diffar, Bromsar, Väghållning, mm
Rätt pris DIREKT

733 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
någon som vet hur jag ska göra? framåt hade vatt kul men inte om det ger lägre effekt sad

M.v.h. Emil

297 Inlägg
15 december 2007
basarna uppåt o slotportlängst bak  (uppåt oxå)
lycka till

SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .

733 Inlägg
16 december 2007
Trådstartare
okej tack för tipsen... får se hur det blir smile

M.v.h. Emil

Sök