Tja! Har en Gas alpha 12" som ska få ny låda (är de tänkt) och undrar nu va ni tkr ja ska ha för liter/storlek (ska vara till hemma bruk)på lådan och om ja ska ha reflexrör eller liknande? Många svar!! Tack på förhand!! //Robban:P
Tja! Har en Gas alpha 12" som ska få ny låda (är de tänkt) och undrar nu va ni tkr ja ska ha för liter/storlek (ska vara till hemma bruk)på lådan och om ja ska ha reflexrör eller liknande? Många svar!! Tack på förhand!! //Robban:P
slutet e å rekomendera till dessa basar
å ska du ha den hemma så skulle ja bygga en sluten på 40-50 liter för å få djupare bas..