22 december 2007
Trådstartare
Om jag inte har het fel angående en såkallad ISO kontakt så är det en stor svart klump som hänger med kabelhärvan när man köper en ny stereo eller DVD som man sedan koppla in till två kontakter från bilen? Så är det det i min bil iallafall?
Funderar på att köpa en ny DVD-spelare och om det står universal eller ISO kontakt eller liknande då skall det väl passa?
Senast redigerat av Dann3 (22 december 2007)