A4:an är trevlig i inredningen och har helt okej komfort!

1.8t är rätt tråkig i karaktären men har hög körbarhet och bra vardagsregister. Med chip blir den lite vassare, men är inger räser direkt. Avgas och luftfilter påverkar mest ljudet.
Gillar du att gasa är det kanske fel objekt att utgå ifrån, jag personligen tycker att man måste över 300 hästar och quattro i en A4:a för att det ska bli riktigt roligt...men jag har kanske skeva referensramar. Köp en 4-krafsad S eller RS modell om du verkligen gillar att köra, men samtidigt får man ju prioritera också.
Det kostar en jäkla massa pengar i inköp, drift och försäkring så enkelt är det.
Å andra sidan är det inte gratis att få över 300 hållbara hästar i en 1.8t heller, om du nu tror att du kommer vilja ha det.
Välj rätt objekt från början. Tror det är billigare att köpa en bil med pulver i från början och bra trimmöjligheter istället för att köpa en sugis på 100hk, komma på att den var alldeles för slö och sedan försöka trimma upp den...nu var ju inte det din tanke men hoppas att du fattar vad jag menar.
Provkör en S4:a, 1.8t, RS4 osv, tänk efter innan du köper något

Man vänjer sig vid nästan vilken effekt som helst, men det är inte samma sak som tröttnar

När jag tycker att min BMW är för slö rakt fram pressar man den på riktigt kurviga partier istället och då mår man genast bättre