4302
Sök

Em-phaser erfarenheter?

Bfnbrg
15 december 2007
Trådstartare
#1
Har köpt baslåda och slutsteg från Em-phaser.. Någon som har några erfarenheter av märket?

Basen är en T4 på 700W RMS och steget är ett 2 kanalssteg som levererar 560W RMS
Kommer detta räcka eller ska jag ha ett slutsteg med mer kräm i??

210 Inlägg
16 december 2007
#2
Vad för betäckning har basen / steget ???

MVH   B i M


202 Inlägg
16 december 2007
#3
Basen är nog en EX10T4 med tanke på watt antalet.

Bfnbrg
17 december 2007
Trådstartare
#4
Basen är en EBR 110T4 (bandpass-låda) 1400/700W
Slutsteget heter Em-phaser 2160. 2 kanalssteg som levererar 560 W RMS bryggat.

210 Inlägg
17 december 2007
#5
Hallå !
Vad jag vet så finns det ingen bandpass från EM-PHASER !

Steget du har räcker garanterat till ! smile

MVH    B i M


Bamse940Ltt
18 december 2007
Trådstartare
#6
team berget använder sig av em-phaser grejer.. dom verkar nöjda.. om du undrar mera kan du höra med birka76 här på garaget.org

BASS GLAD
1 382 Inlägg
24 december 2007
#7
Jappp jag kör med Em-phaser steg & bas =9

funkar kanon ...


fråga om du vill veta mer =)

Tack Till
Berget Allservic
Bergets custom


Sök