2549
Sök

Internet problem :(

Svindåre
1 433 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
tja!

har ett problem med internet, installerade om datan för nån vecka sedan, och efter det så gick det inte att ladda ner filer, såsom msn setup filen å liknande. även att om man ska kolla filmklipp på nätet så buffrar den ettag, sen stannar den. nån som har någon aning vad det kan vara för problem?

även att jag fick en dator i julklapp, installerade windows på den och allt var frid å fröjd, men även nu är det samma problem hmm .

är det nått strul med browsern eller är de jag som har gjort nått fel? har provat explorer och firefox!

http://img172.imageshack.us/img172/1159/gaaaahmp7.png

http://img212.imageshack.us/img212/479/stuckbm1.png

Där stannar dom..
Senast redigerat av ErskPersk (26 december 2007)

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

1 587 Inlägg
26 december 2007
Hmm.. verkar vara brandvägg som blockerar nåt eller e de inställningar av cookies :S jag vet inte.. testa me att stänga ner brandväggen helt smile

Svindåre
1 433 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
Severin skrev:
Hmm.. verkar vara brandvägg som blockerar nåt eller e de inställningar av cookies :S jag vet inte.. testa me att stänga ner brandväggen helt smile

ja, jo.. kan ju prova det... men då måste jag ju stänga av brandväggen varje gång ja ska göra nått på internet jue..hmm

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen

Svindåre
1 433 Inlägg
26 december 2007
Trådstartare
nepp, funkar inte då heller..

1 587 Inlägg
26 december 2007
Hmm... Om det inte är brandväggen så är de definitivt internet inställningarna som spökar.. Vad det riktigt kan vara vet jag inte.. sad sorry.. Ring din leverantör o fråga dom antar ja är de bästa du kan göra !! smile

Sök