26 december 2007
Trådstartare
har en ford sierra -90 clx(typ snikmodell) å tänkte koppla in dimljus.vet att på vissa sierror sitter de inbyggda dimmljus i kofångarna så har kollat upp å hänger en kabel på båda siderna som är pluggade är inte till strålkastartorkarna då de är bortplockat å dom kablarna hänger åvanför.knappen för dimljus fram finns inte utan en tom täckbricka.
så mina fråger är:
kan de va kablar daraget för dimljus så de bara är att få tag i kanappen med kabelhärvan å ansluta under instrumentbrädan +sedan ansluta fram med kontakterna eller lär man dra eget?
Senast redigerat av oppe_tallbarr (26 december 2007)