Ska skaffa PS3, vad tycker ni om konsolen?

Supratok Toker
19 december 2007 · 491 Inlägg

PS3 är grym, gillar konsolen för den är så jävla tyst...
Xbox 360 låter som en gräsklippare..   ja nästan iaf..!
Dock gillar jag 360 med, då jag själv har en sådan!
Men grafik mässigt på en fullhd tv är inte mycket skillnad då jag och polaren har jämfört..
+ att dom släpper GTA till 360 nu osså!  håller mig till den så länge!

Toker Jr 081102
Nystrom
19 december 2007 · 20 Inlägg

FireTraXX skrev:
En enkel grej är ju att visa denna bilden ifall folk inte är övertygade än om att PS3 är överlägset både Wii och 360.

Klicka här för stor bild: -->http://i77.photobucket.com/albums/j63/b … e-full.jpg
http://i77.photobucket.com/albums/j63/b … e-full.jpg

Dock så ska det tilläggas att det numera finns skakfunktion till PS3, vilket inte finns med på denna listan eftersom att det inte fanns från början.

Specar kan mak vänd och vrida på i evigheter kollar man speltester så får ofta ps3 kritik pga att spelen ser bättre ut i dagsläget på xbox 360.
En sak dom missat där var att xbox har hdmi kontakt och kan köra 1080P upplösningen precis som ps3.
.Surt för ps3 fans är att gta 4 kommer bara kunna utnyttjas till fullo av xbox spelarna då mircrosoft köpt rättigheterna till nedladdningarna till spelet

sliimjiim kör raggar traktor
19 december 2007 · 203 Inlägg

jag är super nöjd med mitt PS3... o att spela e underbart med grafik o ljud.. o sen e de ju en dator också.. så man behöver ju inte ngn dator för att kolla gorg o ladda ner.. de e bara att använda PS3:an

Burn tire not your soul
Mäki Långsam Perfektionist
27 december 2007 · 4 800 Inlägg

Jag har skaffat PS3an nu, och efter att ha haft den i 2 dagar är jag mer än nöjd! smile Jag köpte spelet SKATE och sen har jag laddat hem en massa demos.
Jag rekomenderar PS3an starkt!

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Anubis
27 december 2007 · 1 255 Inlägg

Det är nu man ska skaffa PS3:an då alla tunga titlarna kommer nu 2008 visserligen kommer XBOX 360 få många av dom oxå men spelat man väntar på är ju självklart GT5 big_smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D
Super_Micke Bildrulle
27 december 2007 · 499 Inlägg

Grejen med PS3 är ju att än så länge har det inte gjorts några spel som verkligen utmanar konsollens möjligheter och därför är spelen jämställda mellan PS3 och 360.

Men så fort dom börjar göra lite spel avsedda för just PS3 så kommer grafiken bli avsevärt mycket bättre på PS3an. Konsollen är ett monster i alla avseenden.

Jag kommer dock vänta med PS3 inköp tills det har kommit ut lite fler spel till den samt att jag vill att den ska hinna gå ner några kronor till i pris.

Trots PS3ans lite högre prislapp så tror jag ändå att den kommer vara mer värd pengarna.

Who needs brakes when you got a horn!?
www.gunroad.se
twin_cam Smålänning
27 december 2007 · 7 877 Inlägg

Jag spelar så lite, men det jag spelar föredrar jag PS3... XBOX 360 verkar vara rena skiten. Har aldrig vart med om maken till konsol att haka upp sig. Microsoft kan fan inte göra nått ordentligt...

Att PS3 har samma kontrollform som dom tidigare kan bero på att det ä den bästa formen på en handkontroll någonsin!

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Holiace
27 december 2007 · 1 754 Inlägg

Xbox 360 är ett bättre köp enligt mig, kostar mindre och har ändå 120 gigs HDD. Forza motorsport 2 är GRYMT.

Om/när jag köper en PS3 också är när Gran Turismo 5 har fått 9/10 eller 10/10 och Killzone 2 har fått lika bra betyg så köper jag en PS3, inte innan.

Senast redigerat av Holiace (27 december 2007)

Jag kan inget om allt.
NJ_
27 december 2007 · 2 118 Inlägg

PS handkontroller är ju assköna jämnfört me Xbox tallriksliknande blyklumpar..

D.i.l.l.i.g.a.f
Mäki Långsam Perfektionist
27 december 2007 · 4 800 Inlägg

twin_cam skrev:
Jag spelar så lite, men det jag spelar föredrar jag PS3... XBOX 360 verkar vara rena skiten. Har aldrig vart med om maken till konsol att haka upp sig. Microsoft kan fan inte göra nått ordentligt...

Att PS3 har samma kontrollform som dom tidigare kan bero på att det ä den bästa formen på en handkontroll någonsin!

AMEN! Finns inte skönare.

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang