4306
Sök

någon som har fjärrljussatsen från jula??

yrkeschaufför
709 Inlägg
27 december 2007
Trådstartare
#1
kan någon hjälpa mej med en beskrivning om hur man ska koppla in extraljusen??
jag fattar inget. och vilken sorts relä är det som behövs för att koppla in det ??

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

transportkonsult
284 Inlägg
27 december 2007
#2
Det är ett extraljus relä som du behöver.
Finns på jula. Där finns en instruktion hur du kopplar in relät. Och hur du skall koppla till extraljusen.

Bottles are for babys. Real men get blown.


Sök