2879
Sök

Baslåda till 2 stycken rockford power T1 12"

23 Inlägg
28 december 2007
Trådstartare
nån som har en bra ritning eller litervolym rekomendation?

Bmw:n

590 Inlägg
28 december 2007
PÅ BRL.se står det slutenlåda på 25-32 liter för en av dom basarna. SÅ kanske 35-40 skulle du väl satsa på. Behöver ju ej va precis den mängden. Och ritningar tror jag ingen har förutom i huvudet på sig sj, så dä ä bara å gå te bilen öppna skuffen å börja mäta å fundera ut ett bra sätt ha basarna på.

va har du för bil förresten???

Artikel nr på basen jag kolla Rockford Fosgate T112D2 Power-> 510T112D2
Senast redigerat av P--JawZ--K (28 december 2007)

16 197 Inlägg
28 december 2007
P--JawZ--K skrev:
PÅ BRL.se står det slutenlåda på 25-32 liter för en av dom basarna. SÅ kanske 35-40 skulle du väl satsa på. Behöver ju ej va precis den mängden. Och ritningar tror jag ingen har förutom i huvudet på sig sj, så dä ä bara å gå te bilen öppna skuffen å börja mäta å fundera ut ett bra sätt ha basarna på.

fattar inte varför alla ska envisas me å ha dom i slutna lådor när dom spelar så sjukt mycke bättre portat..big_smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Egenföretagare
2 496 Inlägg
28 december 2007
evilaudio skrev:
P--JawZ--K skrev:

fattar inte varför alla ska envisas me å ha dom i slutna lådor när dom spelar så sjukt mycke bättre portat..big_smile

Håller med, fan vad mkt bättre det spelar !

Bygg efter rockfords ritningar på deras hemsida jag länkade i din andra tråd !

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

590 Inlägg
28 december 2007
jag bara skrev ett förslag så att han har nåt att utgå ifrån

Sök