2567
Sök

Förslag om att man måste vara medlem för att se videos, läsa i forum etc..

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
Har ett förslag om att man måste vara medlem för att få se videos, läsa forum, kolla på alla bilar etc etc. Nu så har man ju tillgång till i princip allt utan att ens vara medlem :S Tycker det är lite bakvänt, tror att medemsskaran skulle öka ganska så mycket om man vart tvungen att registrera sig för forum, filmer osv.. Känner väldigt många som är på garaget flera timmar om dagen och inte ens är medlemmar bara för att de ändå har tillgång till de mesta... hmm

Kom gärna med egna förslag och tankar om frågan big_smile

Mvh Patrik
Senast redigerat av bmw pure power (30 december 2007)

933 Inlägg
30 december 2007
bmw pure power skrev:
Har ett förslag om att man måste vara medlem för att få se videos, läsa forum, kolla på alla bilar etc etc. Nu så har man ju tillgång till i princip allt utan att ens vara medlem :S Tycker det är lite bakvänt, tror att medemsskaran skulle öka ganska så mycket om man vart tvungen att registrera sig för forum, filmer osv.. Känner väldigt många som är på garaget flera timmar om dagen och inte ens är medlemmar bara för att de ändå har tillgång till de mesta... hmm

Mvh Patrik

Perfekt förslag tycker jag. Men det kanske minskar då besökare om man måste vara medlem.

366 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
martincool skrev:
bmw pure power skrev:

Mvh Patrik

Perfekt förslag tycker jag. Men det kanske minskar då besökare om man måste vara medlem.

Det är ju inte ens jobbigt att bli medlem smile och man går ju bara plus om man blir medlem big_smile
Men risken finns ju att besökare minskar, tror dock inte att bortfallet skulle bli allt för stort, utan bara en liten del.

366 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
ingen som tycker som jag?? yikes

4 670 Inlägg
30 december 2007
tycker det låter som en bra idè skulle kännas tryggare på nått vis... tongue

366 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
mickius skrev:

Joo precis:) Men verkar tungrott att få igenom detta förslag neutral

93 Inlägg
30 december 2007
bmw pure power skrev:

Mvh Patrik

Jag håller med dig. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv wink

Det bästa med Malmö är vägen därifrån!

366 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
_Sofie_ skrev:
bmw pure power skrev:

Mvh Patrik

Jag håller med dig. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv wink

Får vi ihop tillräckligt många, så kan vi ju lägga fram förslaget till chrizz tongue

Better than God \o/
1 886 Inlägg
30 december 2007
Eftersom det ändå inte kostar något att bli medlem spelar det väl ingen större roll?

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

1 297 Inlägg
30 december 2007
har för mig att chrizz har svarat på det här tidigare. han dissade någon sida som man var tvungen att regga sig på för att äns komma in på den. Att det var så bra med garaget att alla kunde kolla på bilarna utan att måsta regga sig. Kan dock va HELT ute och cykla, kanske är någon annan som sagt det här smile

Sleeper
3 084 Inlägg
30 december 2007
Ja chrizz och de som annonserar  lär väl bry sig mest om antalet besökare på sidan, och besökareantalet lär sjunka ganska häftigt om man måste vara registrerad. Ibland brukar man ju skicka en video till en kompis som inte är registrerad på sidan och jag tror knappast han vill registrera sig för att se den?!

Sen om man låser sidan så lär ingen hitta den på google när dem söker på typ "problem med bilen". Så jag tror inte chrizz kommer ändra på detta.
Senast redigerat av Sushikocken (30 december 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 921 Inlägg
30 december 2007
bmw pure power skrev:
mickius skrev:

Joo precis:) Men verkar tungrott att få igenom detta förslag neutral

Ja specielt när tråden varit upp i hela 4 timmar...roll
Tycker själv att idén inte är bra

Fotograf på Tierp iDag

CarCass
627 Inlägg
30 december 2007
Jag vill inte bli medlem på en sida som jag inte sett hur det ser ut på.
Om man skulle låsa sidan så skulle antalet besökare troligen minska. Kan säkert bli en hel del "onödiga" medlemmar då, alltså såna som reggar sig och sen bara försvinner.

Edit: Stavfel
Senast redigerat av CarCass (30 december 2007)

Join the Evolution

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
30 december 2007
är övertygad om att sidan kommer tappa massa besökare.. Värsta som finns när folk länkar nått forum man inte kan se utan att vara medlem blir liika arg varje gång o har aldrig orkat regga mig

Bmw osv..

Oseriös Aktör
592 Inlägg
30 december 2007
Håller med om att det borde vara blockat för ickeanvändare

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

366 Inlägg
30 december 2007
Trådstartare
Ser ut som att det inte är allt för många som gillar frågan roll Jag viker ner mig och låter väl sidan vara uppe för alla då cool Jajja frågar man inte så får man inget veta tongue

12 086 Inlägg
30 december 2007
Jag fattar inte poängen varför man inte ska kunna få läsa och titta utan att man måste bli medlem. tänk om alla sidor på internet va sånna. De räcker väl med som de är idag, att de inte kan påverka sidan med kommentarer, forumsinlägg mm.

Dålig idé.

Sök