31 december 2007
Trådstartare

Funkar detta bra eller ?
Är ingen basberoende poppapparats-nisse, men i picisen sitter det en orginal AC delco apparat från 88 , den låter inte så värst , men den e helcool ock jag vill inte modda & sätta i nån nyare DIN maskin (orginalet har radiodelen i ins.paneln & kasettbandspelare + equlizer längre bort= kul) Så jag tänkte köpa en sån där billig Fmsändare & köra över lite mp3 .
är detta funk eller ? Låter apa ?
Dogs have owners, cats have staff....