2 januari 2008
Trådstartare
ja vet att det finns en massa trådar om det här men ja är i akut behov av hjälp och det är snabbt! om man ska plasta en baslåda i reservhjulsbaljan åt en 10" bas, hur många lager med glasfiber väv ska man använda?!
väldigt tacksam för svar!
mvh
mig <3 vtec = sant