4114
Sök

hjälp angående plastning!!!

495 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
#1
ja vet att det finns en massa trådar om det här men ja är i akut behov av hjälp och det är snabbt! om man ska plasta en baslåda i reservhjulsbaljan åt en 10" bas, hur många lager med glasfiber väv ska man använda?!

väldigt tacksam för svar!

mvh

mig <3 vtec = sant

elektriker
591 Inlägg
2 januari 2008
#2
8-10

---------------> Kimpan

495 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
#3
okej, då tar ja 10 för att vara på den säkra sidan:) tack så mkt!

mig <3 vtec = sant


Sök