4163
Sök

Min "MTX bas" låter konstigt?

237 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
#1
Jag har en bas, en mtx blue thunder 12". den är hel och fin, men när jag drar på volymen så vibrerar basen, och jag har alltid varit försiktig med den, den har luggit i min bas låda hela tiden.
nån som vet vad det beror på, så hade jag varit tacksam för svar.

MVH lukas

Abaaaaaaaaa

Miklen
4 januari 2008
#2
Låter som att den inte riktigt trivs i lådan.. men ja antar nästan att den har låtit bra innan... Annars är det nog basen som gått.. Den kan ju se bra ut ändå
Senast redigerat av Miklen (4 januari 2008)

237 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
#3
Miklen skrev:
Låter som att den inte riktigt trivs i lådan.. men ja antar nästan att den har låtit bra innan... Annars är det nog basen som gått.. Den kan ju se bra ut ändå

Okej, aa jag testa basen utan lådan och den vibrerar, så den har gått sönder då?

Tack för svaret.

Abaaaaaaaaa

1 058 Inlägg
4 januari 2008
#4
Mr-Karlsson skrev:
Miklen skrev:
Låter som att den inte riktigt trivs i lådan.. men ja antar nästan att den har låtit bra innan... Annars är det nog basen som gått.. Den kan ju se bra ut ändå

Okej, aa jag testa basen utan lådan och den vibrerar, så den har gått sönder då?

Tack för svaret.

vad menar du med vibrerar :S

PoLoud =D

237 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
#5
vw_performance skrev:
Mr-Karlsson skrev:
Miklen skrev:
Låter som att den inte riktigt trivs i lådan.. men ja antar nästan att den har låtit bra innan... Annars är det nog basen som gått.. Den kan ju se bra ut ändå

Okej, aa jag testa basen utan lådan och den vibrerar, så den har gått sönder då?

Tack för svaret.

vad menar du med vibrerar :S

Jaa, när man höjer volymen så låter det som en vibration inne i basen...

Abaaaaaaaaa


Sök