4137
Sök

audi a6 -95 larm

2 Inlägg
2 januari 2008
Trådstartare
#1
Tja!
Har ett litet problem som någon här kanske kan hjälpa mig med? Det är så här att mitt bilbatteri har dött, helt och hållet, och så fort jag ska ladda/kabla igång bilen så går larmet. I instruktionsboken står det att om larmet går av oavsiktligt ska man stänga av larmet med dosan eller låsa upp bilen med nyckeln, men det funkar inte. Jag är själv inte särskilt kunnig inom området så jag skulle behöva lite tips på vad jag ska göra åt saken!

Tack på förhand!

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
4 januari 2008
#2
Japp det har jag varit med om på en 100, enda lösningen där var att skicka i ett nytt batteri, då gav sig larmet när man låste och låste upp dörren sedan.

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

2 Inlägg
4 januari 2008
Trådstartare
#3
Misstänkte nästan det, tack för svaret!


Sök