Hejsan. tänkte utöka mitt ljudbygge lite nu under vintern och tänkte koppla in ett separat batteri i bagaget. Hur ska man göra för att lyckas med detta på bästa sätt? Jag upplever att lamporna blinkar i takt med musiken trots att ja har en kondensator så tänkte prova med ett extra batteri. Men iaf så undrar jag hur jag ska koppla det hela? Kan jag köra kondensatorn på det nya batteriet i bagaget eller är kondensatorn onödig när jag har ett extra batteri? Och så dra en minuskabel från generatorn till de nya batteriets minuspol? eller? Orkar originalgeneratorn "ladda/driva" båda batterierna? Dom e på ca 70 Ah vardera.