4128
Sök

är de nån som ebra på stereo ossånt kolla hit då!

221 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
#1
är denna bra denna sorten?
Bilstereo DVD/CD/USB FM radio mod. HC68020
Visa fler bilder... 

Mediaspelare med FM radio som spelar upp dina digitala mediafiler.

Nu kan du enkelt och smidigt spela upp musik, film och bilder direkt från ett SD-kort, USB minne eller från CD/DVD skivor.

Fördelen med denna USB teknik är att du slipper kaoset med CD och DVD skivor och enkelt och smidigt kan byta ut dina mediafiler via din dator och ett USB flashminne!

Ett modernt USB minne rymmer 10000 tals mp3 låtar eller många filmer!

FM radio med minne för 30 kanaler sparar alla dina favoritradiokanaler.

Du styr enkelt alla funktioner med fjärrkontrollen.


Teknisk specifikation



• 45W X 4 uteffekt

• DIVX/MP4/DVD/VCD/CD//MP3/WMA/JPEG/CD-R/CD-RW/DVD+RW

• USB ingång för mediauppspelning via USB flashminneskort

• Secure Digital/MMC minneskorts ingång för mediauppspelning

• Electronic Shock Protection (ESP) ger inga hack i DVD/CD uppspelning

• Förinställda equalizer lägen Pop,Rock och Classic

• Ljud inställningar med VOLYM, BAS, DISKANT, BALANS, FADER

• Minne för 30 radiokanaler (18 FM kanaler + 12 AM kanaler)

• Inställning av ljudspår med Repeat/Program/random/Intro play

• Digital klocka visar tiden

• Full funktion fjärrkontroll som inte ger klibbiga knappar vid vätskespill

• Videoutgång via RCA videoanslutning

• Lågnivåutgång via dubbla RCA ljudanslutningar

• Vikt med förpackning 2.1 kg



I förpackningen ingår bilstereo, fjärrkontroll, anslutningskablar, monteringsnyckel, manual


Solfilmsmontör
950 Inlägg
5 januari 2008
#2
Är detta en hillman spelare? I så fall skulle jag villja säga nej.

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
5 januari 2008
#3
Det är en fördel om du specar märke på spelaren också, då många "noname" spelare tar i så de kräks med sina specar.. är inte alltid sanning.

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

221 Inlägg
5 januari 2008
Trådstartare
#4
Kornz skrev:
Är detta en hillman spelare? I så fall skulle jag villja säga nej.

de finns länk här på garaget längst ut te höger upp humanhabit


Maskinbefäl
1 038 Inlägg
5 januari 2008
#5
Har ingen erfarenhet av dem eller ens hörttalas om dem i något annat sammanhang, men det "ser" ju bra ut.

Skulle vilja provlyssna och provtitta innan jag säger bu eller bä...

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

Dann3
5 januari 2008
#6
Kolla www.parabolnet.se där köpte jag min spelare grymt nöjd! och ba pris! 7" motoriserad skärm med touchescreen och spelar upp alla format!


Sök