Hej.
Ja för att få in det kittet så krävs endel ombyggnad.
Det sitter idag 4½" i framdörrarna sedan sitter där diskanter lite högra upp på dörren 1"ca.
Men vist går det att få in de högtalarna i bilen. Diskant i tex A-stolparna, 2.5 i brädan och 6½" i dörren.
Du kan kolla på mina sida hur jag gjort för att få plats med i stort sett samma system.