6 januari 2008
Trådstartare
Köpte mig nyligen ett par lycktor med angel eyes från fk-automotive, i lådan följde det också med en kabeln med ett relä och en säkring på. Jag har ingen aning vad denna kabel är till för?
Jag har hitills kopplat in så att halvljus och parkeringsljuset funkar utan att använda mig av denna kabel och det verkar funka utan problem.
Vad tror ni att kabeln är till för? Kan jag skada lamporna om jag inte använder den?
Tack på förhand.
Se bifogad bild nedan.
![http://img219.imageshack.us/img219/8648/lamporqn2.gif]()
"Öka!!! Det är fan 90 på denna 70 vägen!!!"
Seat Leon FR 2,0TFSI -07 250hk.