5611
Sök

Den här bilen måste ju va nåt fuffens med eller vad tror ni

1 798 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
BMW M3 Coupe      Kategori: Sportbil/kupé

EUR 9.500

Information:
begagnade, 36.000 km
252 kW (343 PS), Bensin, Euro 4
Första registreringsdatum: 11/04,
klimatautomatik, grau-metallic, 2/3 Dörrar

Extra utrustning:
ABS, ESP, parkeringshjälp, Farthållare, el startspärr, Skinnklädsel, Alufälgar, Navigering, stolvärme, Tilläggsvärme, el hissar, xenonstrålkastare

Beskrivning:
Klimaanlage, KarosserieseitencFormteile, Carpeting, Taktgeber, Konsole, KreuzfahrtcSteuerung, TreiberSeitlicher RemotecSpiegel, DoppelcLuftcBeutel, Vordere WannencSitze, Geheiztes Seat(s), AbstandscWischer, Eintragung Keyless, Kabelleuchten, EnergiencTürcVerriegelungen, EnergiencSteuerung, Energie Sunroof, Energie Windows, RadialcGummireifen, Hinterer Entfroster, Stützende Sitze, Tachometer, NeigungcLenkcRad, ReisecEntfernungsmesser, VanitycSpiegel, Gedächtnis Seat(s), Ton Harman Kardon, Lederne Lagerung, Diagramm Pocket(s), Stereo- U. Digitalschallplatte Spieler Am/Fm, Automatische KlimacSteuerung, VerdoppelungcSeitenansichtcSpiegel, RemotecAudiocSteuerung, VorlagencFenstercVerriegelung, TemperaturcLehre, Vordere EnergiencVerdoppelungsitze

Säljare (privat):
D-65199 Wiesbaden
E-post till säljaren

det är ju misstänkt billigt typ 88000 för en bmw m3 coupe 04?
Senast redigerat av fredde85 (4 februari 2006)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

1 798 Inlägg
4 februari 2006
Trådstartare
Ja de måste den ju va men de konstiga va att för några dagar sen så hittade jag bmw m3 cab 03 för likande pris på mobile.de.

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

1 231 Inlägg
4 februari 2006
Ja det brukar vara lite skumma priser där ibland. Dom lägger säkert ut sånt för att väcka intresse ;P

Mitt projekt: Evo III

BMW Power
2 362 Inlägg
5 februari 2006
Lone Star skrev:
Ja det brukar vara lite skumma priser där ibland. Dom lägger säkert ut sånt för att väcka intresse ;P

väcka intresse för en bil som dom ALDRIG kommer att kunna få för det priset ? wink wink

BMW, bogsering med wire :/

Peppe Vectra
1 076 Inlägg
5 februari 2006
behöver dock inte vara fake. tyskar är lata och inkompetenta. Går kamremmen så köper dom en ny bil för dom orkar inte pilla med de. å byta en gummisak som kostar 8tusen är inte av intresse.

Eller så har den gått 4´0k mil eller mer helt enkelt.

Hittade en Volvo T5 för 25 tusen en gång som v hämtade. den hade gått 48 tusen mil enligt kamremslappen men bara 15 enligt trippmätaren.

Så man vet aldrig. Enklast å få reda på de är å ringa.

kolla efter nummer å dyjligt är också ett sä'tt å få reda på om den är fake eller inte.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot

1 231 Inlägg
5 februari 2006
FugitivE skrev:
Lone Star skrev:

väcka intresse för en bil som dom ALDRIG kommer att kunna få för det priset ? wink wink

Bra reklam? Du ser ju nu bara tongue

Mitt projekt: Evo III

945 Inlägg
5 februari 2006
Har läst mycket på autopower och det varaså att dom vill man ska lägga handpenning på bilen fast den finns i sjävla verket inte,

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
5 februari 2006
Precis det är ju jättevanligt att någon "dum" människa tror att dem säljer bilen för 300 000 under marknadsvärde och så betalar dem in en handpenning, sedan återses varken säljaren bilen eller handpenningen.

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

Sök