4231
Sök

ha bara en lågnivå ut gång på stereon finns det nått som gör om det till två ?

2 600 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
#1
ja jag ha två slusteg och undra om det finns nån adapter som gör så man få fyra utgångar istället för två. rca utgångar ja ni vet hur jag mennar smile

gör som jag kör gubba racer=)

xcOOb
388 Inlägg
8 januari 2008
#2
split kabel.. försämrar dock signalen..


2 600 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
#3
ok. tänkte för annars så måste jag dra en ny kabel till och koppla på till mitt andra slusteg tongue  finns det på onoff eller nått ?

gör som jag kör gubba racer=)

2 600 Inlägg
8 januari 2008
Trådstartare
#4
blev till att köpa en kabel till. så det är löst nu.

gör som jag kör gubba racer=)

202 Inlägg
8 januari 2008
#5
Vad ska stegen driva för något?


Sök