10 januari 2008
Trådstartare
Ja ska köpa mej lite ljud men bajsar inte pengar så de får inte va för dyrt
ja ska sätta det i en 740
ja tänkte
-Sony stereo (1500kr på jula)
-Blaupunkt 5.25 4st
-Mds classic 2 kanals slutsteg
ja har 2st 8" basar hemma som ja ska koppla på steget, o sen kopplar ja 5.25erna på stereon
va tror ni om detta paket.. nåt o ha eller?