3382
Sök

Tips på ändrör Audi A4

Tomten
1 065 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Skulle vilja ha tips på ändrar alt ljuddämpare med snyggt utblås. Jag tror nu fattar vad jag söker.

Tips på vart jag kan hitta o varför ni tycker den passar.
Jag har altid gillat typ 4" runda utblås men behöver lite tips.

mvh Tomten

Hårdrockare - Ärkemupp.
270 Inlägg
10 januari 2008
Ska du enbart byta bakre ljuddämparen eller ska du ta bort den och sen bygga ut så du får utblåsen som du vill?

Om jag bara hade bytat slutdämparn så hade jag skaffat mig en rämpare med dtm-utblås

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!

1337
1 343 Inlägg
11 januari 2008
Cloudsurfer skrev:
Ska du enbart byta bakre ljuddämparen eller ska du ta bort den och sen bygga ut så du får utblåsen som du vill?

Om jag bara hade bytat slutdämparn så hade jag skaffat mig en rämpare med dtm-utblås

Ta en titt på mina.
Kanske något du gillar...

I'm not a fighter, I'm a lover!

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
11 januari 2008
Cloudsurfer skrev:

håller med DTM utblåsena e snygga

874 Inlägg
11 januari 2008
Kolla på min, klart snyggast wink

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Tomten
1 065 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
dom ni hade var snygga men ändå inget som jag fastna för.
Jag tror jag bara kommer montera annat slutrör/ändrör  för det är lättast o klart snyggare än orginal.. Sen i framtiden kommer säkrt sportsystem men men långt kvar...

Om jag nu skulle vilja montera än japps måste jag ta bort något då eller bara montera?
Vet inte riktigt hur audi bilarna ser ut på avgassidan. (har bara kört volvo innan)
lite ny på audi tongue

Sök