detta finns säkert skrivit lite här och där kan ja tänka mig men ja har inte hittat nått som verkar stämma...
när man plastar en låda, hur många lager glasfiber ska man lägga på? det är i reservhjulsbaljan och basen ja funderar på att använda är en Audiobahn aw1006t 1800watt! ja har läst att 8 till 10 lager ska räcka, stämmer det? eller ska man ha mer/mindre?
oki.. skillanden mellan 10 å 12 lager e rätt liten.. själv brykar ja köra me 6 lager rovingväv samt lägga in en massa remsor me divinycell mellan lager 3 å 4.. blir styvt som fan å lätt..