centrallåset på min bmw 320 -94a fungerar inte

plikt
11 januari 2008 · 45 Inlägg

Hej jag har en bmw 320i - 94a som fungerar utmärkt.Har ett fel med den och det är centrallåset som inte fungerar.När jag ska låsa dörrarna så låser dom sig upp igen så jag måste låsa en dörr för sig själv för att få alla 4ra dörrar låsta.
Nån som haft samma problem som vet vad det kan vara för fel på centrallåset och en till fråga brukar det vara vad det nu heter när man har en knapp på nyckeln för att låsa och stänga dörrarna på bmw 320i -94or?.Det är en knapp på nyckeln men den funkar då inte sad

Senast redigerat av Goffen (12 januari 2008)

Bmw
Shamborak
12 januari 2008 · 35 Inlägg

Har inte haft samma problem som dig, däremot hade jag annat probl me mitt centrallås, när man låste med fjärrkontrollen så låstes alla dörrar men alla blinkers började blinka. Jag lämnade in den hos firman som jag köpt bilen ifrån. De löste problemet....men nu funderar jag på att byta hela centrallåset.

// Benji
HomeAlone Munkfors
13 januari 2008 · 54 Inlägg

Har haft det problemet . Och felet va att på en dörr så låg något i kläm så det inte gick att låsa för det låste upp sig igen. Så kolla om något ligger i kläm.
ett litet tips bara . Högerbakdörr fungerar inte ilag med centrallåset för mej , så får låsa den själv. Någon som har något tips vad det kan va ?

Miklen
13 januari 2008 ·

plikt testa att låsa varje dörr inkl bagage för sig å se ifall det känns konstigt eller ifall det är nåt som tjärvar.. ja hade samma problem och d va mitt bagagelås som hade låst sig å därför så låstes allting upp igen..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang