14 januari 2008
Trådstartare
hej jag har en volvo 740 som jag gärna vill uppgradera mitt ljud i. allt ska bytas jag har alla orginalsteriogrejer sen 1990 kvar i bilen. behöver jag värkligen en baslåda som vibrerar eller räcker de men svindyra 5,25 er och 6*9 er eller klarar jag mig med 5,25er och ett grymmt steg. och i så fall vad ska jag köpa. pengar är inget problem men jag vill ju gärna komma så billigt undan som möjligt.
MVH tommy
Livet börjar vid 6200rpm!!!