Koppla ihop två ps3or

Patte_88 The Vikingrocker
14 januari 2008 · 53 Inlägg

Har ett litet problem, med ps2orna kunde man koppla ihop 2 enheter å köra samma spel mot varandra på varsin tv, men kan inte hitta hur man gör med ps3orna, någon som vet?

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
Norbro
14 januari 2008 · 263 Inlägg

vet inte om detta är ett dumt svar men står  inte sådant i instruktionsboken? tongue

Volvo - Probably the best car in the world
"Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare
Sir_x
14 januari 2008 · 945 Inlägg

Firetraxx lär kunna svara på det. Jag är oxå nyfiken över detta.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
John87 Stolt Volvoägare
14 januari 2008 · 4 913 Inlägg

Det är inte så enkelt att du bara kopplar TP-kabel från ena till en router eller liknande och så andra PS3'an till samma nätverksnav?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
FireTraXX DFFL
14 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Inte vad jag vet iallafall.
Men ifall ni har varsin tv och vars ett PS3 så kan ni ju köra samma spel över internet.
I stort sett samma sak egentligen.

(Detta förutsätter att ni har varsin TP-kabel eller trådlöst (60Gb)

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Patte_88 The Vikingrocker
14 januari 2008 · 53 Inlägg

Norbro skrev:
vet inte om detta är ett dumt svar men står  inte sådant i instruktionsboken? tongue

Egentligen inte jag som har själva problemet, en kompis och jag frågade han om han kollat i den och han sa att han kollat, men ska inte stå något, däremot så stod det i ett forum att spelet vi skulle testa att göra detta med funka ej att koppla ihop ps3orna utan man var tvungen att gå via internet (COD4)

Senast redigerat av Patte_88 (14 januari 2008)

Sorgen brinner i hans bröst, segerns sötma ger ej tröst. Liv han ger och liv han tar, skuld till döden allt han har. (Hel - Valkyriors Dom)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang