15 januari 2008
Trådstartare
hej jag behöver hjälp om hur jag ska ställa min baslåda och eventuellt bygga om den, någon som har nått bra förslag? den ska passa i en bmw 320ia e36 -93(sedan) det är en basreflex låda med 2st 10:or och 2st basrör. tack på förhand:P MVH exoop (se min sida för att se baslådan)
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"