3532
Sök

Hjälp med dragning av + kabel

644 Inlägg
14 januari 2008
Trådstartare
#1
Tjenare.. en polare till mig ska sätta in lite ljud i sin Ford mondeo 93 kombisedan men hittar inget hål i torpedväggen de är ingen som vet vart han kan dra + kabeln ifrån batteriet? eller om han ska göra nå nytt hål i torpedväggen annars?
Senast redigerat av ogge89 (14 januari 2008)


801 Inlägg
14 januari 2008
#2
Prova där kopplinsvajern går igenom, det kan funka, lite svårt att säga när man inte ser det framför sig

905 Inlägg
15 januari 2008
#3
vars går resten av kablarna igenom torpeden? brukar gå att få genom där ananrs är det ju snabbtgjort att ta upp nytt hål och sätta en kabelgenomföring.


Sök