14 januari 2008
Trådstartare
Tjenare.. en polare till mig ska sätta in lite ljud i sin Ford mondeo 93 kombisedan men hittar inget hål i torpedväggen de är ingen som vet vart han kan dra + kabeln ifrån batteriet? eller om han ska göra nå nytt hål i torpedväggen annars?
Senast redigerat av ogge89 (14 januari 2008)