5072
Sök

Skoda octavia? som körde E22an Idag 14/1

Muttley
14 januari 2008
Japp söker efter en SKoda octavia tror jag de var, en svart sådan med en yngre nysvensk.
Var i morse vid ca 06.20. Mellan eslöv och Norra infarten till lund.

Om du håller till här så hör av dig har ett och annat att säga!

Ps, Någon som körde förbi vid norra lunde på e22an och såg trafikolyckan och vad de var för bil?

268 Inlägg
14 januari 2008
där var ingen olycka vid 7 tiden när jag kom där hmm.. när skulle olyckan skett? vet att där var en olycka nere vid kronetorp fast på påfarten från E22 till E6an.. såg det när jag svängde av E22 o skulle på utreringen

Muttley
16 januari 2008
Marcus_Turbo skrev:
där var ingen olycka vid 7 tiden när jag kom där hmm.. när skulle olyckan skett? vet att där var en olycka nere vid kronetorp fast på påfarten från E22 till E6an.. såg det när jag svängde av E22 o skulle på utreringen

Okej men jag hörde bara nått om att de skulle varit en lycka lite efter norra infarten kan hända att jag hört fel. Anledningen att jag vill prata med den här killen är för att han betedde sig som värsta jävla svinet och försökte trycka mig av vägen.
Han låg alldelles för nära mig och ni som kör på e22an vid den tiden vet väl hur mycket trafik de är då.
Han körde sedan upp bredvid mig och typ försökte få mig att stanna till så att han kom om.
   Han betedde sig helt enkelt som ett riktigt svin..

Sök