4501
Sök

tänkte ni skulle få se på förändringarna som kommer ske 08. bla Radius R6 19".

643 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
hejsan. har vart ganska seg på å lägga upp bilder här smile. här får ni se liten försmak av vad som kommer hända innan bilen tas ut 08. bilen är i nyskick vad gäller lack och motordrivlina. en helrekond har gjorts samt lite mer puts under huven smile

http://www.garaget.org/archive/13287/32709/32709-699864.jpg
Senast redigerat av Svenss0n (16 januari 2008)

643 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
URC skrev:
Svenss0n skrev:
hejsan. har vart ganska seg på å lägga upp bilder här smile. här får ni se liten försmak av vad som kommer hända innan bilen tas ut 08. bilen är i nyskick vad gäller lack och motordrivlina. en helrekond har gjorts samt lite mer puts under huven smile

http://www.garaget.org/archive/13287/32 … 312430.jpg

nu vet jag inte hur man lägger upp bilder här på forumet ås kika gärna in å säg vad ni tycker om den wink

Så serru wink

Ser nice ut må jag säga.

tack men fel bild big_smile. det är den längst åt höger big_smile. kan du fixa det så är du snäll.

4 571 Inlägg
16 januari 2008
Jag förstår inte riktigt nu.

Det är ju inte riktigt det som denna delen av forumet är till för.

Vill du visa upp förändringar på bilen så gör man det på bilprofilen vilket du redan gjort eller startar en projekttråd.
Om man monterar nya delar och vill ha repons på det är det isf i projekttråd eller via din profil.

643 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
Izual skrev:

Vill du visa upp förändringar på bilen så gör man det på bilprofilen vilket du redan gjort eller startar en projekttråd.
Om man monterar nya delar och vill ha repons på det är det isf i projekttråd eller via din profil.

vad snackar du om? jag har väll en ny bild? som ligger inne.

SOS-Racing
514 Inlägg
16 januari 2008
Svenss0n skrev:
Izual skrev:

Läs igen wink

643 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
Hinkas skrev:
Svenss0n skrev:
Izual skrev:

Läs igen wink

tänkte ju att det var ju en bild jag la upp smile tänkte inte lägga upp en prjekttråd smile

Sök