extrem längtan efter sommar

C2racing
13 januari 2006 · 238 Inlägg

Är det bara jag som vill ha snustorra vägar, ändlösa nätter, billträffar, race och en motor som vill motioneras kontunerligt.
föreställ dig inget snöslask, inget rullgrus,inget vägsalt.inget mörker,  men man måste leva med vintern i minst 4 månader till:(   

men å andra sidan kanske man värdesätter sommaren mer efter man gått och längtat efter 1 April i några månader, för mig kommer 1 April innebära total tillfreställelse,eller rätta mig om jag har fel:P /C2

michael561 Rekondare
13 januari 2006 · 289 Inlägg

Du har absolut 120% rätt...längtar efter att kunna köra utan att få dåligt samvete för den stackars bilen wink

BMW 530iA
Audi 100 2,0E
-Ncs-
13 januari 2006 · 321 Inlägg

C2racing skrev:
Är det bara jag som vill ha snustorra vägar, ändlösa nätter, billträffar, race och en motor som vill motioneras kontunerligt.
föreställ dig inget snöslask, inget rullgrus,inget vägsalt.inget mörker,  men man måste leva med vintern i minst 4 månader till:(   

men å andra sidan kanske man värdesätter sommaren mer efter man gått och längtat efter 1 April i några månader, för mig kommer 1 April innebära total tillfreställelse,eller rätta mig om jag har fel:P /C2

Visst håller jag med, men haken e den att bilen byggs för fullt å känner mej lite stressad att den inte ska vara klar tills gruset e borta. Får väl se till att jobba lite hårdare så man kan vara me dom andra grabbarna å busa på gatorna till sommaren big_smile

Tough ain´t...ENOUGH!
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
14 januari 2006 · 368 Inlägg

C2racing skrev:
Är det bara jag som vill ha snustorra vägar, ändlösa nätter, billträffar, race och en motor som vill motioneras kontunerligt.
föreställ dig inget snöslask, inget rullgrus,inget vägsalt.inget mörker,  men man måste leva med vintern i minst 4 månader till:(   

men å andra sidan kanske man värdesätter sommaren mer efter man gått och längtat efter 1 April i några månader, för mig kommer 1 April innebära total tillfreställelse,eller rätta mig om jag har fel:P /C2

och det ska du säga som bor i norrköping.. säg till näru bor i ume

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
onej84
14 januari 2006 · 1 854 Inlägg

Jo de vore härligt me sommar, sitta ute o dricka en kall ölsmile
Lr bara glida runt.

JohnnyN Rutinerad medlem
14 januari 2006 · 1 938 Inlägg

C2racing skrev:
men å andra sidan kanske man värdesätter sommaren mer efter man gått och längtat efter 1 April i några månader, för mig kommer 1 April innebära total tillfreställelse,eller rätta mig om jag har fel:P /C2

1a april ligger nog snön tung här ännu tongue
någon gång 1a maj börjar man väl kunna köra på torrt väglag tongue

Karlzzon The One Evolution
14 januari 2006 · 1 627 Inlägg

jag hatar snö slask och kyla så de ska bli skönt

Fäll ner pungen och landa
Kaizoon
14 januari 2006 · 191 Inlägg

När det ska vara vinter så ska det vara riktig vinter, inte som nu med andra ord...

mx_3_ "Glidare"
14 januari 2006 · 254 Inlägg

Längtar så enormt till sommaren, att äntligen få ta ut sin pärla dock kan en del av denna tid behövas för den byggs om för fullt, men ändå det kan man ju göra på sommaren ocksåwink röstar på att vi ska inför sommar året runt;D

wiikman
14 januari 2006 · 165 Inlägg

meraa snö tack!

_________
Audi Coupe
2.3 '92
wiikman
14 januari 2006 · 165 Inlägg

SupraM3 skrev:

wiikman skrev:
meraa snö tack!

ehhhh???

Jaa om det e vinter så ska det vara mera snö än nu iaf!

_________
Audi Coupe
2.3 '92
Pi Just another freak in the freak kingdom
14 januari 2006 · 378 Inlägg

wiikman skrev:
meraa snö tack!

Jag håller med.. (iaf tills svenska rallut har varit) Efter det så får sommaren mer än gärna komma.. smile

If everything seems under control, you’re just not going fast enough.
Mycket ljud är lagomt.
heavy hårdrockar'n
15 januari 2006 · 118 Inlägg

nu vill man bara damma av pärlan efter vinterdvalan och bege sig ut på vägarna.

Modern cars - they all loo like electric shavers
elsmurfo
15 januari 2006 · 412 Inlägg

Hellre att det snöar på nu istället för att det ska komma som regn till sommaren.

C2racing
9 februari 2006 · 238 Inlägg

kan snart inte vänta mer, ge mig sommar nu:)

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
9 februari 2006 · 1 852 Inlägg

SOMMAR!!!
jag skäms ju nästan över min bil då den är så sketen:( tänk första vårdagen, 5+grader och man ställer upp bilen, och börjar tvättprocessen:D kommer ju ta hela dagen:P

man lever bara en gång så lev väl!
smurfbagaren
9 februari 2006 · 17 Inlägg

Mer sommar Åt folket..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang