4670
Sök

Hjälp mig i dessa svåra tider! (Akut beslutsångest)

Bessewisser
556 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
#1
Hallå!

Nu är det så att jag har inte köpt någon baslåda än! (Ahh)
Jag har bara lånat lådor eller köpt skitbasar för att ha så länge men nu är det dags att dra på med något dyrt och maffigt smile Ska nämligen ställa upp i en MDS tävling i sommar men har sån fruktansvärd beslutsångest..

Valet står mellan kicker och Carpower...


Kicker
http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=10164

Carpower
http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=331

Steget till det jag köper
http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=279

Bilen allt ska ner i är så klart golfen och jag vill juh också kunna spela lite fint om ni förstår hur jag menar... Vill juh ha lite fin-lir också

Ja men som sagt försök motivera varför den ena är bättre än den andra smile
//SkyNard
Senast redigerat av SkyNard (22 januari 2008)

How low

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
22 januari 2008
#2
Tycker du ska lira med 2st Carpower smile
Den har riktigt skön bas + att det går att Finlira med dom bra också.
Dock vet jag inte hur det är med finlira kicker basarna då jag bara har hört brutala saker från dom tongue

C H E V R O L E T <3

tokfrans
982 Inlägg
22 januari 2008
#3
SkyNard skrev:
Hallå!

Nu är det så att jag har inte köpt någon baslåda än! (Ahh)
Jag har bara lånat lådor eller köpt skitbasar för att ha så länge men nu är det dags att dra på med något dyrt och maffigt smile Ska nämligen ställa upp i en MDS tävling i sommar men har sån fruktansvärd beslutsångest..

Valet står mellan kicker och Carpower...


Kicker
http://www.dbakuten.se/detail.php?item_id=10164

Carpower
http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=331

Steget till det jag köper
http://www.carbonize.se/catalog/product … cts_id=279

Bilen allt ska ner i är så klart golfen och jag vill juh också kunna spela lite fint om ni förstår hur jag menar... Vill juh ha lite fin-lir också

Ja men som sagt försök motivera varför den ena är bättre än den andra smile
//SkyNard

se bara till att ha riktigt med stgröm till det steget.. kan lova att det slukar.. wink


Bessewisser
556 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
#4
Ja just ja strömmen... Hm ja vet inte alls hur mycket jag ska ha men funderar på 2 st extra vanliga batterier som ska monteras snygg i skuffen vad tror ni om det?

//SkyNard

How low


Sök