3838
Sök

Program som mäter 0-100km/h för HANDDATOR mm.

And if I hit the switch, I can make the ass drop
13 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
Hej alla! Jag har en handdator och sökte runt lite i forumet och såg att fanns fler som hade det, då till saken vet någon om det finns program som mäter prestanda på bilen utan att vara kopplade med datakabel till just bilen, typ som g-tech pro. Borde juh vara möjligt att tillex. mäta 0-100km/h, eller 0-402m med gpsen i handdatorn.

tacksam för tips

//tex

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
22 januari 2008
Hmm.. Läste i nån bilsport för ett tag sen att de ska finnas till gps iaf.. SÅ borde ju finnas till handdator med.

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Avstängd
1 031 Inlägg
22 januari 2008
Köp en g-tech den är värd pengarna.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 januari 2008
Du kan aldrig få samma precision med en GPS-mottagare i en handdator som du får i en Gtech eftersom GPSen slår lite på positioneringen men Gtechens information baseras på dess tre inbyggda accelerometrar.

Vill du veta mer om tex Gtech Pro RR så kan du ju alltid titta i min sign wink

Där står lite info om den plus att där finns en länk till tillverkarens hemsida för ännu mer info.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

And if I hit the switch, I can make the ass drop
13 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
tanken var juh den att jag skulle slippa ha en massa prylar i bilen, visst är gtech pro häftig och läcker på alla vis men jag hade bara tänkt att jag skulle ha handdatorn, tänkte att eftersom att gpsens hastighetsmtare är så exakt borde man iaf kunna mäta 0-100 med den..men men...=/

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
22 januari 2008
zheratex skrev:
tanken var juh den att jag skulle slippa ha en massa prylar i bilen, visst är gtech pro häftig och läcker på alla vis men jag hade bara tänkt att jag skulle ha handdatorn, tänkte att eftersom att gpsens hastighetsmtare är så exakt borde man iaf kunna mäta 0-100 med den..men men...=/

Du *kan* mäta det med nått gratisprogram som finns nånstans på nätet tongue

Men lita inte på att resultaten blir särskilt pålitliga.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Sök