4757
Sök

Vilket ljudsystem har jag?

16 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
#1
Hur vet jag om jag har Premium Sound, High Performance Sound eller Performance Sound system i min s60?
Det är HU-650.. ifall det är viktigt att veta.. tror ej det men..
tacksam för svar! smile

Kommentera och rösta gärna! :) Nya bilder kommer snart!

16 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
#2
Hittade svar på SVXC.. Tack ändå ;P

Kommentera och rösta gärna! :) Nya bilder kommer snart!

8 156 Inlägg
22 januari 2008
#3
Hur kollar man upp en sådan sak? Inte för att jag har en S60, men ändå?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

16 Inlägg
22 januari 2008
Trådstartare
#4
Jag vet inte hur det är när det gäller andra bilar men, svaret som en kille fick när han frågade ungefär samma fråga som mig var så här:

"Vad har du för HU? 603? 803?
Kika sen under pass stolen om du har ett slutsteg där.
Kolla färgen på volvolappen gul = PA300 och då har du troligtvis premium sound (100w högtalare)
Blå lapp = PA200 som troligtvis ger dej highperformce sound (75W högtalare)
Inget steg alls performace sound (40W).

Generelt gäller:
Vita artnrlappar = 40W
Blåa = 75W
Gula = 100W"

Länk till tråden: http://www.svxc.se/phpBB2/viewtopic.php … %F6gtalare

är det någon som vet mer om detta ämne så vore det kul att se smile

Kommentera och rösta gärna! :) Nya bilder kommer snart!

8 156 Inlägg
22 januari 2008
#5
Tack! Gillar att lära mig saker wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

16 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
#6
Det är alltid bra det smile

Kommentera och rösta gärna! :) Nya bilder kommer snart!


Sök