Winamp. Bildbyte!?

Connidja Beyond Godlike
22 januari 2008 · 146 Inlägg

Jag är frälst i winamp. Har nyss formaterat datorn och laddade hem senaste versionen.

Något som irriterar mig är den där jävla bilden där det står "Helen Love" för varje låt man spelar! smile Någon som vet om man kan byta den? Och i så fall hur man gör...

Dom säger det!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
22 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Va ??

Är det cover-art eller nått ??   isåfall bör det ju gå att stänga av nånstans bland inställningarna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Limey
22 januari 2008 · 52 Inlägg

Prova att byta skin/tema? Kolla inställningarna om du hittar någonting. Har inget sådant själv, provade precis att installera om den nyaste versionen och köra på standardinställningarna men fick inget sådant själv så det är nog något du själv kommit åt?

It's nice to be important but it's more important to be nice.
Phaetoon
22 januari 2008 · 8 156 Inlägg

Var laddade du hem winamp? På deras hemsida?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Connidja Beyond Godlike
23 januari 2008 · 146 Inlägg

Ska nog knåpa på en print screen här! Så ni får se vad jag menar... återkommer!

Dom säger det!
Perss0n
23 januari 2008 · 435 Inlägg

jag kör med ett tema som heter Anunaki110 funkar skitbra, är användarvänligt och funktionellt. riktigt snyggt också. laddade hem det på winamps hemsida om jag inte minns fel..

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
Connidja Beyond Godlike
23 januari 2008 · 146 Inlägg

Här ser ni en bild... Är enda sättet att byta tema tror ni? Jag e rättså nöjd med hur detta temat är annars...

http://www.garaget.org/gallery/archive/26497/238687_nbs8xz.jpg


Alltså den där standard bilden de har inne måste gå att byta ut! Men jag har gått igenom varenda inställningsflik nu.... Hmm

Senast redigerat av Connidja (23 januari 2008)

Dom säger det!
Limey
23 januari 2008 · 52 Inlägg

Edit: Nevermind helt, jag är off. Är inte det där bilden på albumet sitter om man nu har sådant? Jag har iaf en lama där då jag inte har någon albumart. Provat att byta till något annat album eller något sådant?

Senast redigerat av Limey (23 januari 2008)

It's nice to be important but it's more important to be nice.
Connidja Beyond Godlike
23 januari 2008 · 146 Inlägg

Jag med! Fattar ingenting.... Eller jo jag har en aning! Verkar väl som den där bildens syfte är att visa ett albums framsida typ.

Men funkar inte så värst bra smile Fniss

Dom säger det!
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
23 januari 2008 · 6 170 Inlägg

Vad var det jag sa??  Cover-art tongue

Bara stäng av skiten i inställningarna.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Connidja Beyond Godlike
23 januari 2008 · 146 Inlägg

Cover-art alltså.... Ajja får väl leta vidare efter något sådant! Tack för hjälpen!

Dom säger det!
Phaetoon
23 januari 2008 · 8 156 Inlägg

Annars går det nog att gå in i skinnet och ändra (antingen är det en bild-fil, eller så måste du öppna skinnet i ett specialprogram.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Connidja Beyond Godlike
23 januari 2008 · 146 Inlägg

Mm det hade kunnat vara kul att få sin egen prägel på sin winamp med en bild! Men nu fann jag stället där jag tog bort "cover-art" bilden... Värre att mecka med detta än med bilen smile Återigen tack!

Dom säger det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang