4690
Sök

problem med huvudenheten. hjälp??

127 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
#1
hallå.   jag har ett problem med min stereo. när man startat bilen också ställer in allting, radionkanalerna basstyrkan och allt sånt. så när man stannar bilen och nästa gång jag startar den så är allting borta igen.

vad är det som är felet. skulle gärna vilja bli av med detta:P

tackar för svar??

16 197 Inlägg
23 januari 2008
#2
den har ingen "minnes ström".. va e de för stereo du har?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

127 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
#3
evilaudio skrev:
den har ingen "minnes ström".. va e de för stereo du har?

det är en lava stereo. vet inget mer om den. hehe:P vet du hur man gör för o koppla om den så att den får minnesström ??

Tidsoptimist
184 Inlägg
23 januari 2008
#4
Är det relativt ny stereo brukar det finnas koppling gjord så du kan trycka ihop Batt med ACC alltså minneskabeln. har du kollat om du har färdiga kopplingar på gula och röda kablarna?

Jag försöker iaf...

127 Inlägg
23 januari 2008
Trådstartare
#5
nooky skrev:
Är det relativt ny stereo brukar det finnas koppling gjord så du kan trycka ihop Batt med ACC alltså minneskabeln. har du kollat om du har färdiga kopplingar på gula och röda kablarna?

nä jag har faktiskt ingen aning. det satt kopplat när jag köpt bilen. så har nog vatt så ett tag. men ska koppla in baslåda o slutsteg nu i helgen så tänkte ta och kolla på det då också och flrsöka få rätt på det.

ge gärna mer instruktioner är inte alls hemma på sånthär..


Sök