23 januari 2008
Trådstartare
hallå. jag har ett problem med min stereo. när man startat bilen också ställer in allting, radionkanalerna basstyrkan och allt sånt. så när man stannar bilen och nästa gång jag startar den så är allting borta igen.
vad är det som är felet. skulle gärna vilja bli av med detta:P
tackar för svar??