4681
Sök

Hjälp! Köpa ny Stereo.

Balle_89
23 januari 2008
Trådstartare
#1
Tänkte köpa ny stereo t bilen, kör just nu med en JVC KD-G631 Men har fått "känslor"tongue för denna stereon --> Clarion DXZ558RMP En kompis som har en sån och ska sälja för runt en tusen lapp.

http://www.mds.se/?Link=http%3A//www.md … Id%3D24057

Någon som har erfarenhet av Clarion stereos? Är de värt att köpa den o sälja JVC`n? och kan man ge 1000kr för clarion cd`n?
/ Viktor
Senast redigerat av Balle_89 (23 januari 2008)


Sök