Telefonproblem, Ringa till Sverige från utlandet

Criton Rocketdog
23 januari 2008 · 270 Inlägg

Hej

Jag undrar om nån kan tala om för mig hur jag ringer till Sverige från Finland?
Jag e ganska säker på att jag inte behöver lägga till siffror för att ringa ut ur Finland, men jag kommer inte fram till bilfirman Sveriges Billigaste Bilar i Malmö.

Deras Tel nummer e: 040-466911

Så nån kan väl försöka sig på att klura ihop hur jag ska ringa dit? smile

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
Brandta
23 januari 2008 · 162 Inlägg

lägg till +46 eller 0046 innan o ta bort första nollan. Nummret blir således +4640-466911.

Hoppas det funkar

MVH//Brandta

Criton Rocketdog
23 januari 2008 · 270 Inlägg

Brandta skrev:
lägg till +46 eller 0046 innan o ta bort första nollan. Nummret blir således +4640-466911.

Hoppas det funkar

MVH//Brandta

Tackar och bockar! smile

Senast redigerat av Criton (23 januari 2008)

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
FireTraXX DFFL
23 januari 2008 · 9 020 Inlägg

Du vill väl ändå inte köpa en bil från SBB?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
STriiiker
23 januari 2008 · 609 Inlägg

"På bilar över 15000:- kan vi ordna
besiktningen för 5000:- extra." Schysst! Undrar om de kan fixa papper på bilarna för en slant med ^^

Senast redigerat av STriiiker (23 januari 2008)

Criton Rocketdog
24 januari 2008 · 270 Inlägg

FireTraXX skrev:
Du vill väl ändå inte köpa en bil från SBB?

Ja smile
försöker hitta en Mitsubishi Galant GDI eller GLS 96<, för dom e tydligen lika vanliga i Finland som att hitta olja.

Låter dom Opålitliga?

Ljudet som en dumpventil avger är egentligen en spank-piska som sitter på en spänd fjäder.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang