24 januari 2008
Trådstartare
Kan man få ner två st 4" högtalare i instrumentbrädan på en SAAB 9-3? Det är 3,5 original men tänkte kolla om de e nån som har eller vet att man kan sätta i 4" på ett hyfsat smidigt sätt? Samt tror ni att man hör nån skillnad om man byter ut original 3,5 mot 4" rockford, infinity eller JBL?