4691
Sök

behöver hjälp....

127 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
#1
jag har fått lite tips om vad innan. men jag lykas inte hitta deet...

min stereo har inget minne och den startar inte av sej själv när man startar bilen och man kan inte starta den när bilen är avstängd.

dom har sagt att minnes strömmen brukar vara gul. men jag hittar ingen helgul kabel, utan den är gul/rödorange. är det den sladden? och var ska jag koppla in den då??
snälla hjälp mej.. behörjar bli trött på att ha det så.

4 554 Inlägg
25 januari 2008
#2
låst! läs rubriksamvisningarna


Sök