7530
Sök

I skuggan av den blågula flaggan

Autonom
27 januari 2008
Trådstartare
Såja, nu har Nabila vart med i ännu ett bottennapp till "musikprojekt", denna gången med gruppen "Wordsilah" med låten "I skuggan av den blågula flaggan".

Gruppen består av 3 kurder, inklusive Nabila själv. Låten handlar om hur minoritetsgrupper förtrycks av det idag kapitalistiska styre vi har i Sverige, värt att belysa är att inte en enda svensk medverkar i videon och det kan jag bara uppfatta som att Nabila och resten av Kurderna i videon inte anser att även etniskt svenska arbetare förtrycks och sugs ut av vår skitregering som dessutom, inte bara pissar på arbetarklassen, utan även gett oss denna underbara mångkultur, visst är det vackert?

Håll till godo och se hur det ser ut, I skuggan av Göteborg.

http://youtube.com/watch?v=qDASlJ9TkN8

Nu var inte låten i sig jag reagerade på, den är riktigt dålig och de flesta skrattar nog högt åt deras arbetarklass-wannabe-arg-blatte-från-hammarkullen texter, det som är sorgligt är de fåtal ungdommar som är så sjukt förvirrade i sig själva, med ett helt system som piskar dom, att tycka illa om allt svenskt och som bara passar in om man hänger med dom mångetniska gängen i skolan, det är dom som i slutändan knyter vänsternäven till denna musiken och blint förlitar sig på texterna, då det inte finns någon motpol, det finns inga som förtäljer sanningen om dagens misslyckade integrationsprojekt.
Senast redigerat av Autonom (28 januari 2008)

DFFL
9 020 Inlägg
27 januari 2008
Är detta pissa på utlänningar-dagen här idag eller?

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 januari 2008
ok,? är de så hemskt här? varför kom dom hit då?

www.sverigedemokraterna.se
läs innan du dömer! wink

Autonom
27 januari 2008
Trådstartare
FireTraXX skrev:

Absolut inte. Vad får dig att säga att jag "pissar" på utlänningar?

F-14 Tomcat Fighterpilot
888 Inlägg
27 januari 2008
FireTraXX skrev:

"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

8 156 Inlägg
28 januari 2008
En sådan här diskussion leder bara till tråkigheter, så därför låser jag härmed den här tråden.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sök