4779
Sök

Är detta steg något att ha??

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
#1
tjena måste ha ett billigt steg.. har lånat ett av en polare men han ska ha tillbaka de nu sad ja har en baslåda me 2 10or på 250w styck.. och ett par sketna högtalare i frammdörrarna.. duger detta? är inte ute efter väljlud bara de "lirar"..

http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.p … tnr=160046

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!

16 197 Inlägg
30 januari 2008
#2
skull inte ens monterat de e min bil om ja fick de.. satsa på nåt bättre beggat för runt 1000 isf.. smile

"Testar man inte så får man aldrig veta"

1 050 Inlägg
30 januari 2008
#3
Nja..det där s.k slutsteget hör nog bättre hemma i "10:- Fyndkorgen" på Skänningemarknad.
Med tanke på butikspriset, så bör tillverkningskostnaden vara Max: 100:-
Hur mkt kvalite' tror du att man får för 100:-? big_smile

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

1 418 Inlägg
30 januari 2008
#4
jag har ett sånt, duger för pengarna men inget mer! effekten på teknikmagasinets hemsida överrensstämmer inte med den som står i manualen! Där står det att de är 4x60w rms

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

1 050 Inlägg
30 januari 2008
#5
Lindberg88 skrev:
jag har ett sånt, duger för pengarna men inget mer! effekten på teknikmagasinets hemsida överrensstämmer inte med den som står i manualen! Där står det att de är 4x60w rms

Då har du enl lag rätt att begära avdrag för skillnaden i prestanda. Detta faller under rubriceringen "Falsk Marknadsföring" Vilket är förbjudet enl Svensk lag. Du kan sätta åt Teknikmagasinet, så de får böta betydande belopp. Du har ju blivit totalt upplurad på specifikationen. sad

Alla sätt är bra...utom de dåliga.

Leg. Däckbrännare!
547 Inlägg
30 januari 2008
Trådstartare
#6
tack för svaren tongue blir väll ett bättre beg.. för tillfället!

Hellre en kråka i näsan, Än en skata i sängen!


Sök