3336
Sök

mörker fel på bilen...ANG AUTOMAT O LJUDET..

Billjuds fanatiker.
2 853 Inlägg
3 februari 2008
Trådstartare
#1
har haft inlägget förr..

när jag spelar vanligt funkar allt..sen när jag dra på går automaten i nödläge..

har ny generator,nytt optima batteri nya jord för stegen..dom e bra..

funkade några dagar o kunde spela fett..

nu blinkar den till igen när jag drar på..nån som har en aning??

när jag spelar o drar på då ligger volten i 12.2kanske..annars vi vanlig volym närmre 13.5-14.0 v

kan det va nå me spänningen??

tacksam för hjälp..rekomenderat me fler batterier..

kan de va min konding som gormar??en dls cap 1f
ladda inte den så länge me motstånde några sekunder max..men dom ska väl inte pajja..inte dagens..
Senast redigerat av pattilatti2 (3 februari 2008)



Sök