6487
Sök

Nylon strumpbyxor!

12 086 Inlägg
18 januari 2008
svartamamban skrev:
Går att använda till mer än bara tillfällig fläktrem och rånarluva.....Jag har testat och måste säga att dom är 10 gånger skönare än vanliga långkalsonger, dom är perfekta både in o utomhus, kan mycket väl förstå alla tjejer som använder dom;) Snyggare ben får ni på köpet;)

haha.. fifan va bögigt big_smile
Om jag nu råkade komma på en sån sak skulle jag aldrig våga berätta det för någon.
Sorry du! smile

EDIT: Hans första uttalande på forumet oxå! lol
Senast redigerat av JapMax (18 januari 2008)

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
18 januari 2008
The_Rebel skrev:
hahahaha ja de är kul me lustigkurrar som lyfter upp stämningen lite ibland big_smile

På tal om lustigkurrar så din bild lol

C H E V R O L E T <3

2 Inlägg
4 februari 2008
Trådstartare
Precis därför vi har Off Topic:Jag gillar turbo ,kompressor ,vassa kammar,dumpventiler å vassa V-åttor, men det sjuka är att jag gärna skruvar i dessa motorer i nylonstrumpbyxor med glädje under overallen å ingen vet vad jag har under, så länge jag gör underverk med motorerna..hahaha!!

-utan 940
1 728 Inlägg
4 februari 2008
Tack för tipset men jag tror jag behåller mina gröna armé-långkalsonger som jag "glömde" lämna tillbaka.

http://hem.bredband.net/b305331/rambosmurf.jpg
Senast redigerat av Andreas 940 (4 februari 2008)

262 Inlägg
4 februari 2008
Andreas 940 skrev:
Tack för tipset men jag tror jag behåller mina gröna armé-långkalsonger som jag "glömde" lämna tillbaka.

Håller med. jag "glömde" också att lämna tillbaka dem

Yellow bug!
1 640 Inlägg
4 februari 2008
Dagens garv big_smile
Hahaha, tippar på 100% seriöshet roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

volvoraggare
4 776 Inlägg
4 februari 2008
svartamamban skrev:
Precis därför vi har Off Topic:Jag gillar turbo ,kompressor ,vassa kammar,dumpventiler å vassa V-åttor, men det sjuka är att jag gärna skruvar i dessa motorer i nylonstrumpbyxor med glädje under overallen å ingen vet vad jag har under, så länge jag gör underverk med motorerna..hahaha!!

luktar lite smygtransa där hehe... såg senast att det fanns nylonstrumbyxor designade för killar också... asså duger inte långfillingar eller

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

Sök