5906
Sök

Koppla in Baslåda i saab 83 04a

61 Inlägg
31 januari 2008
Trådstartare
Tjenna

Jag vill koppla in en baslåda och slutsteg i min saab.. men vet inte hur för det finns inga lågfrekvens utgångar och undrar om ni vet vart det finns en sån el.. Går det att ta det som är draget till slutsteget som sitter i bilen och dra dit??

Tackar för hjälpen

329 Inlägg
4 februari 2008
larrenilsson skrev:
Tjenna

Jag vill koppla in en baslåda och slutsteg i min saab.. men vet inte hur för det finns inga lågfrekvens utgångar och undrar om ni vet vart det finns en sån el.. Går det att ta det som är draget till slutsteget som sitter i bilen och dra dit??

Tackar för hjälpen

det första är sab 83 en ny model av sab eller är det en 93a minus 1???

det som är lättast för dig är nog att köra med en högnivåomvandlare. typ denna http://www.mds.se/products/styling_twoc … emId=25128
sen får du väl använda låg pass filter och det som brukar finas i dom flesta stegen idag på maknaden..

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

Egenföretagare
2 496 Inlägg
4 februari 2008
Herr Nilsson skrev:
larrenilsson skrev:
Tjenna

Tackar för hjälpen

det första är sab 83 en ny model av sab eller är det en 93a minus 1???

Förlåt men jag bara MÅSTE, 93 - 1 = 92 ? och ja det är ju en 93 han pratar om antar jag smile

För att svara på frågan så, Lågnivåadapter smile finns bla på mds, vet inte om dom i det fallet är sämre än någon annan, det låter jag någon annan svara på smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

4 767 Inlägg
4 februari 2008
Finns många slutsteg som har högnivå-ingång också.

Jag använder den på steget/baslådan jag har i C4an, eftersom det sitter orginalstereo i den. Låter finfint.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Sök